födelsedag väntar..

imorgon blir lilla jag 20år. knäppt va?men känner mig redo..haha. Mår lite bättre idag, efter ca en veckas förkylning.
Carro ringde idag, min söta! Det blir allt för sällan att vi hörs, men det gör inget, tänk så härligt det är när det väl händer!!
Och min söta Caroline fyller också år imorgon, visst är det ballt! : ) Största grattis puss till dig <3 På fredag ses vi!

Gick och köpte mig en ny kamera nu i veckan...för min var "stulen"...trodde jag mitt pucko! haha
hittade den gamla i tvätten..hur lyckas jag...men tur att morsan ville köpa den gamla, för den nya ville jag ju promt ha kvar...och den var ju trots allt himla mycket bättre ; ) sorry mum!

Nu ska jag försöka somna, blev inte mycket sömn inatt..stackars marcus..vaknade dyngblöt och skakig..jag skrämde nog honom allt lite...älsklings pojken min. Imon ska det bli mysigt värre..


Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0