Det har varit en underbar helg och måndag..

Helgen var fantastisk! Inte bara för att det var min lediga helg, utan också pga. det fina vädret och alla underbara människor som funnits omkring mig, I love it! I lördags var jag med Caroline, Theodore, Zackarias, Felicia, & Anne-frid i stadsparken. Supermysigt, och en massa glada barn..vi lekte och kollade på djuren..fikade en massa gott och lekte ännu mer ; ) Snart får vi återvända och leka mer tycker jag! ´Tack för en underbar lördag sötisar<3


Theodore plockade vitsippor som han skulle mata getterna med, det var lite krångligt att gå i det höga gräset...hihi ; ) så himla fin..och duktig!

Zackarias hittade en "jättekotte" som han ville spara och kasta i vattnet längre ner i stadsparken : )

Min söta Caroline! Tack för en underbar dag, I love to spend my time with you<3

Hoppas på yttligare en fin helg för jag har fått ledigt fre&lör..woohoo! Marcus sitter just nu i Berlin och dricker öl med sin klass, lite avvis är jag allt! Men på fredag kommer du hem, det ska bli skönt att se dig. Snart 3 veckor sedan..
Igår hängde jag och lollo...Mackmakeriet, och sedan en öl på bishops arms eller hur det nu stavas ; ) supermysigt!
Fyndat har jag med gjort.. <3

Klänning från indiska, är helt kär i den..och den kostade bara 75kr...de ni! Inte illa ; )

Med Lollo så fyndade jag den här igår, snygg jeans jacka från gina...120kr på rean.. konstigt, för den har kommit ganska nyligen...men men bra för mig...Jag slog till direkt ; ) haha

Nu ska jag handla om en liten stund, mammsen är så sjuk att hon inte orkar röra sig, stackarn! Så upp till netto och handla det viktigaste och sen hem för en avkopplande stund framför tv:n... Jag min nörd kollar ju på Andra Avenyn..haha!
det börjar vid 21.00 så då måste allt vara klart! På torsdag blir det mys med Carro..Erik Hassle spelar på Bongo, så vi ska nog kolla på honom..men först blir det lite rött och en massa prat ; )

Take Care! Love Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0