Skrapa is? Redan...

Vilken dag må jag säga, och Hej!
Dagen började med att Linda ringde och väckte mig. Hon sa att vi hade fått ganska mycket nytt och ville att jag skulle komma så fort jag kunde, så in i duschen, snabbt ut och in i bilen och sen tuta och köra! Vips så var jag framme. Linda hade rätt 36 kartonger kläder är väl inte ganska mycket nyt, utan fruktansvärt mycket nytt och nästan lite småjobbigt.  Men ändå så himla kul på samma gång! : )

Jag och Linda har så mycket att se framemot nu, fick jag reda på idag.

Nu på fredag ska jag och Linda träffa en försäljare som jobbar mycket med festkläder. Tydligen jobbar detta företag med Idol och vill nu att vi ska köpa in deras klänningar och annat fint. Ska bli kul att se vad de har att erbjuda.

Sen på tisdag åker vi till göteborg på inköp, främst med klädmärket ICHI. Ska bli så himla kul! Tjejen som vi har mest kontakt med inom ICHI heter Tammo och hon verkar vara en så himlans mycig tjej, så det ska bli kul att käka lite lunch och prata kläder med henne och Lindis...

...och slutligen ska vi på en kurs, som handlar om dekoration, och hur du bäst utnyttjar din butik och vad du ska tänka på färgmässigt o.s.v.
Ska bli hur kul som helst!

Det är väl det som har har hänt idag, ganska trött.. så nu blir det julmust och ljudbok, det är så härligt!

Dagens ros går till Albin Brodd, som skickade mig härliga låtar igår! Thanks!

Dagens puss går till pappa, fan vad jag saknar dig!
För övrigt....det suger att man redan behöver skrapa bilrutorna!

Marcus
Jag
Saknar
Dig.

Love Maddie

Kommentarer
Postat av: martin

Ser man på, att du skriver blogg har jag missat helt.

Hann inte se dig mer än nån sekund på sirsimons men allt är bara fint kan jag tro??



Och jag kan bara hålla med.. jag hade hellre stannat kvar i sängen än att behöva skrapa rutor på bilen halv sju o sen sätta sig i en iskall bil :) Usch.



Ha det gottigt!

2008-10-29 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0