Glögg och vinkväll

Så sant som det står blir det vinkväll och glögg, denna kusliga fredag, halloween...eller  hur det nu stavas : ) haha
Kvällen kommer äga rum hemma hos David, ska bli så mysigt och trevligt. David är en fantastisk kille! Jag gillar att umgås med honom, synd bara att det inte blir allt för ofta!

Sötis Noa Noa Sara var inne på b.young idag innan hon skulle börja jobba, jag blev så glad! Det var så längesen vi sågs, prata hann vi knappt heller men jag hoppas att det går bra i borås och med utbildningen.

Så nu ska jag göra mig snygg och ladda kameran.. som tur är, är David lika fotonörd som jag är, så jag får fota hela kvällen : ) haha! ...synd att inte clara är där, jag saknar henne <3

be friends! Love Maddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0