Tjejsnack och dunk i öronen

Igår var tjej-ligan från b.young ut och åt på twin. Det blev en mycket lyckad kväll. Massa tjejsnack och en massa vin, och självklart en massa god mat. Fett med bra helt enkelt. Det som gjorde kvällen lite sämre, var att jag är sjuk. Idag skulle jag ha jobbat, men efter många om och men så fick jag gå hem och lägga mig. Öronen dunkar, halsen värker och feberyra, not so good! Men nu mår jag mycket bättre. Tur är väl det, för det är nämligen julbord med statoil imorgon kväll. Årets höjdpunkt när det gäller statoil. Ska bli fett med kul!


Har inhandlat ett par skor till kvällens ära. Inte riktigt min stil om jag får säga,
men det ska bli grymy kul att surprisa lite! Jag menar, hur ofta går Madde med klackar? Never.
Sen kunde jag ju inte låta bli att inhandla en till sak...

Visst är den fin. yes, jatack! Cool att ha till det mest måste jag säga.
Lite annorlunda för min del med faktiskt. Men ack så kul det är med kläder.
Både skorna och västen kommer från b.young. Reklam reklam, välkommna! hihi

Ska hoppa i säng med mig själv alldeles strax, haha lät ju himlans bra. dock sant.
Öppnar butiken imon, och då vill man ju vara utvilad och på hugget. Lördagar är alltid lika kul!
Sen är det nog bra för min sjukdom oxå, vill ju vara frisk nu. Tråkigt  att vara sjuk.

over and out. Maddie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice..

2009-01-15 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0