Julbordet med Statoil, värre än vanligt..eeh?

Yes, and Oh my God. Julbord var det och julbord förblir det. Helt galen kväll, och visst, jag har varit med i 4år nu, men det här tog nog priset. Orkar inte biskriva kvällen mer än så, förutom att söta Carro hade hand om oss i vip-hörnan, eller vad dom nu kallar det på Sliver. : )

Mysiga rummet på tokeryds Herrgård. Tradition. Så slipper vi störa andra. haha.
Marcus, Inge och lilla jag.

Mina två bossar! Visst är dom fina : ) Jag gillar er starkt, vi är ett bra team <3
Daniel & Linda

Efter Tokeryds herrgård intog vi Sliver, skumpa, öl, vin och sprit stod för menyn.
Behövdes det verkligen? haah, no I don´t  think sooooo! ; )

Jag, Mia och helen.. skål!

Linda och Inge... och robin som leker lite med Inges flint. Härligt, men också, väldigt roligt!

Oj, vad kul vi hade, jag och lindis. Dansa, dans...dansa, drinkar, och mer dans.
Puss på dig Chefen, och fan va bra vi é!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0